Візитка







Опис досвіду роботи
                                                              У світлі стрімкої  зміни та розвитку соціально-економічної ситуації у світі в цілому якісно змінюються вимоги, що пред'являються суспільством до особистості. Від сучасного випускника школи потрібен високий рівень самостійності, розвинене продуктивне мислення і відносна сформованість таких ключових компетентностей, як міжособистісна, соціальна, інформаційна та ряд інших. А зі зміною соціальних вимог до людини змінюється зміст, методи і форми освітнього процесу, який готує майбутніх випускників шкіл до дорослого життя.  Детальніше...





Анкета
учасника другого туру
 всеукраїнського конкурсу 
«Учитель року - 2016»


1.    
Прізвище, ім’я, по батькові
Новіцька  Леся Степанівна
2.    
Дата народження
15.04.1972 р,  м. Чортків
3.    
Домашня адреса з поштовим індексом
м. Чортків
 інд. 48500
4.    
Паспортні дані
МС - - - -, виданий Чортківським РВ УМВС України в Тернопільській області, м. Чортків
5.    
Ідентифікаційний код
-
6.    
Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом
Тернопільський педінститут ім. Я. Галана , 1994р., вчитель математики і фізики
7.    
Місце роботи (найменування навчального закладу відповідно до статуту), телефон з кодом, електронна адреса
Чортківська ЗОШ І-ІІІ ступенів №6, вул. Залізнична 10, тел. 2-23-53
8.    
Стаж роботи: педагогічний                                           
21 рік
9.    
-         загальний
26 років
10.           
Кваліфікаційна категорія
І кваліфікаційна категорія
11.           
Звання
-
12.           
Державні нагороди
Грамота відділу освіти Чортківської райдержадміністрації 2005р.
13.           
Класи в яких викладаєте
7, 8, 9
14.           
Педагогічне кредо:
«Учень не посудина, яку потрібно наповнити, а факел, який потрібно запалити»

15.           
Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте:
§  індивідуалізація навчального процесу;
§  інформатизація навчального процесу;
§  інтенсифікація навчального процесу та максимальна активізація учнів у ньому;
§  використання проблемного підходу до навчання;
§  удосконалення системи контролю (в тому числі тестового контролю) знань,   навичок та вмінь, набутих учнями.
16.           
Власний педагогічний портрет
Професія вчителя – одна з найбільш творчих і складних професій,яка поєднує науку та мистецтво. І я маю честь носити це високе звання «Педагог».
Скільки себе пам’ятаю, я завжди мріяла стати вчителем. Ось моя   мрія здійснилася, дякуючи вчителям які приклали максимум зусиль для цього. Жодного разу я не пожалкувала , що обрала саме таку професію.   Я щаслива  коли поруч зі мною діти . Адже тільки діти наділяють мене внутрішньою енергією, спонукають до творчості, вселяють надію.
Можливо, не  всі діти  здатні успішно виконати  поставлені навчальні завдання, однак усіх без винятку  Господь наділив талантом.   Учитель повинен  підтримати в учнів жагу до знань, розвинути і зберегти, вселити віру в себе, в свої сили. У навчанні не повинно бути нещасних дітей — дітей, душу яких пригнічує думка, що вони ні на що не здатні. Найбільшою нагородою для мене є  те , що діти перебуваючи зі мною  відчувають себе щасливими і неповторними.  У своїй педагогічній діяльності намагаюсь створити атмосферу « свободи навчання», яка характеризується тим, що учні не бояться помилитися, вільно обговорюють проблеми, взаємодіють у навчанні один з одним, бачать в учителі джерело знань, досвіду. Особисті якості , якими я володію, це доброзичливість, терпіння, оптимізм. Попри всю складність нашого буття я буду віддана школі серцем і душею, працювати творчо, знаходити шляхи навчання та виховання не заради похвали та нагород, а тому, що це моє покликання. І якби мені довелось починати  все спочатку, я  була б вчителем.
17.           
18.           
Підпис учасника _________________
Дата                      ___________





Немає коментарів:

Дописати коментар